“Călător prin lumea Regio”, primul film interactiv despre un program cu finanţare europeană, lansat la Forumul Comunicatorilor Regio, ediţia 2014

Vă mai amintiţi de "Kiddo"", primul film interactiv din România? O poveste emoţionantă, în care destinul personajelor putea fi schimbat, în momentele de răscruce, de spectatori? Anul acesta, regizorul Millo Simulov şi echipa lui de "vrăjitori" au lucrat la o nouă producţie interactivă, de data asta despre... Regio!

"Călător prin lumea Regio" este un film adevărat, cu "poveşti" adevărate despre proiecte finanţate prin Regio-Programul Operaţional Regional 2007-2013. Un film despre speranţe, planuri, griji şi, în final, multă bucurie: primul film interactiv despre impactul unui program operaţional românesc a fost lansat pe 25 iunie, la Forumul Comunicatorilor Regio, ediţia 2014. Sute de ore de postproducţie, nenumărate soluţii creative pentru problemele apărute pe parcurs, un montaj de bijutier, un fundal muzical excepţional... Cu alte cuvinte, un film de 130 de minute, în care poţi oricând să deschizi o uşă din viitor spre trecut, ca să vezi cum ar fi fost dacă n-ar fi fost, sau spre o "poveste" din cele 14, din orice domeniu al vieţii: "În oraş", „La drum", „Pentru oameni", „În afaceri", „În vacanţă"... Povestea Regio în 14 proiecte, finanţate prin 5 axe prioritare: urmăriţi-o online, pe site-ul Inforegio http://calatorprinlumearegio.inforegio.ro sau în pagina de Facebook a programului https://www.facebook.com/inforegio.ro.

Forumul Comunicatorilor Regio, ediţia 2014, a fost organizat de Autoritatea de Management a Programului Operațional Regional (AM POR) din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în perioada 25 - 27 iunie a.c., în stațiunea Venus (jud. Constanța). Ca în fiecare an, evenimentul a fost un prilej de schimb de bune practici între membrii rețelei şi de diseminare a celor mai recente informații despre stadiul de implementare și rata de absorbție a fondurilor Regio. În acelaşi timp, la Forum au fost prezentate și analizate cele mai eficiente metode și instrumente de comunicare și promovare a programului.

În cadrul Forumului, au fost prezentate membrilor rețelei evoluția programului și etapele pe care le-a parcurs de la lansare până în prezent, stadiul actual al Regio (procentul de absorbţie, la 30 mai 2014, era de 52%), precum și activităţile de informare şi publicitate: revista "Regio" în limbile română şi engleză, articolele publicate în presa scrisă, activităţile în mediul online şi la televiziune: emisiunea "Beneficiar România", în care au prezentate 30 de proiecte Regio.

Reprezentanţii Agenţiilor de Dezvoltare Regională şi beneficiari din fiecare regiune de dezvoltare au vorbit despre proiectele realizate şi despre activităţile de promovare. Cele trei ateliere de lucru, despre realizarea materialelor de informare și publicitate, evaluarea acțiunilor de informare și publicitate şi comunicarea prin rețelele sociale, au trezit dezbateri aprinse şi idei creative pentru următoarele campanii. Ca în fiecare an, ne-am despărţit cu greu, nerăbdători să ne revedem la anul... Pe curând!


Copyright © 2024 Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice - Toate drepturile rezervate

Acest website folosește cookies. Navigând în continuare îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.